صفحه نخست
مدیریت ارتباط با تامین کنندگان

 

 

امروزه با توجه به فضاهای تنگا تنگ رقابتی موجود و هم چنین تلاش برای کم کردن هزینه ها و افزایش رضایت مشتری و هم چنین سودآوری بیشتر سیستم های موجود را بر این داشته که در روش های تامین اقلام مورد نیاز خود اعم از اقلام استراتژیک و عادی و در کنار آن سنجش تامین کنندگان و افزایش ارتباط با آنها را تغییراتی صورت دهد. در واقع امروز سعی می شود تا روابطی پایدار و در عین حال انعطاف پذیر در اولویت های یک سیستم باشد. برای مواردی که در فوق ذکر شد سازمان ها برای بهبود هر چه بهتر روابط با تامین کنندگان تلاش نمودند و در این راستا مبحث گسترده ای پدیدار شد که به آن مدیریت روابط با تامین کنندگان گفته می شود. در واقع SRM موقعی که وابستگی یک سیستم به پیمانکاران و تامین کنندگان بیشتر شد و سیستم ها برای افزایش سود خود و هم چنین کاهش زمان برای انتخاب مناسب ترین تامین کننده باید روابط استراتژیک را با تامین کنندگان اطراف خود (بهترینها) بیشتر نمایند که SRM چنین وظیفه ای را بر عهده دارد. به صورت کلی SRM ابزارهایی را ارایه می دهد که به واسطه آنها می توان روابط تعاملی و گسترده با تامین کنندگان ایجاد و آن را مدیریت نمود. براین اساس در این دوره سعی خواهد شد تا به تشریح ابعاد و ملاحظات پیرامون ضرورت‏ها و نحوه برقراری ارتباط با تامین کنندگان برای مخاطبان و شرکت کنندگان در دوره پرداخته شود
 
 


سبد خرید شما

تعداد محصول 0
  1. محصول
  2. قیمت
  3. تعداد
جمع خرید شما 0 ریال
سبد خرید خالی کردن سبد خرید

دسته بندی محصولات

عضویت در خبر نامه

ایمیل  
  عضویت انصراف از عضویت

پایان نامه و پروپوزال

کلینیک سرمایه گذاری و اقتصادی

خدمات بازرگانی و ترخیص کالا

پیاده سازی شده توسط گروه برنامه نویسی آوا - Powered By AVASHOP