صفحه نخست
بازاریابی نمایشگاهی

 

 

شرکت برای پیشبرد اهداف خود در حوزه فروش و بازاریابی، باید طیف وسیعی از سیاست‏های بازاریابی را مد نظر قرار دهد. در این میان اجزای آمیخته بازاریابی، شرکت را در اعمال تاثیر بر بازار فروش توانمند می‏سازد. در همین راستا، نمایشگاه‏ها دیگر صرفاً به عنوان راهی اثربخش برای توزیع محسوب نمی‏شوند، بلکه بالعکس، در صورت برخورداری از تسهیلات مالی و سرمایه‏ای بر تمامی اجزای آمیخته بازاریابی تاثیر گذارند. از این رو ماهیت نمایشگاه‏های تجاری از صرف محلی برای خرید به فرصت بالقوه و مناسبی برای بازاریابی اثربخش از منظر هر یک از اجزای چهارگانه آمیخته بازاریابی تغییر کرده است. به بیان دیگر شرکت‏ها با حضور در نمایشگاه‏های تجاری قادر به اعمال سیاست‏های شرکت در ارتباط با قیمت و شرایط، ارتباطات، توزیع و محصولات‏اند و از این رو غالب آنان شرکت در نمایشگاه‏های تجاری را به عنوان جزئی یکپارچه از آمیخته بازاریابی خود تلقی می‏کنند. با این توضیحات می‏توان اینظور اظهار داشت که حضور در نمایشگاه‏های تجاری می‏تواند به بیشتر اهداف شرکت‏ها جامه عمل بپوشاند. براین اساس در این دوره سعی خواهد شد ضمن مروری بر اهمیت و ضرورت حضور در نمایشگاه‏های تجاری، به تشریح ابعاد مرتبط با پیشبرد اهداف بازاریابی و فروش برای شرکت‏کنندگان و مخاطبان دوره‏ها پرداخته شود.
 


سبد خرید شما

تعداد محصول 0
  1. محصول
  2. قیمت
  3. تعداد
جمع خرید شما 0 ریال
سبد خرید خالی کردن سبد خرید

دسته بندی محصولات

عضویت در خبر نامه

ایمیل  
  عضویت انصراف از عضویت

پایان نامه و پروپوزال

کلینیک سرمایه گذاری و اقتصادی

خدمات بازرگانی و ترخیص کالا

پیاده سازی شده توسط گروه برنامه نویسی آوا - Powered By AVASHOP